Δωρεάν Δοκιμαστική Περίοδος 10 Ημερών

Μπορείτε να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό και να δοκιμάσετε την εφαρμογή εντελώς δωρεάν για 10 ημέρες!
Εάν αντιμετωπίσετε οποιαδήποτε δυσκολία μπορείτε να μας στείλετε ένα email και θα προσπαθήσουμε να σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατόν (συνήθως εντός λίγων ωρών)
Εάν αντιμετωπίσετε δυσκολίες με τα χιλιοστά των διαμερισμάτων μπορείτε να μας στείλετε τον πίνακα χιλιοστών των διαμερισμάτων ή μία προηγούμενη κατάσταση κοινοχρήστων και να τα εισάγουμε εμείς στον λογαριασμό σας την πρώτη φορά

Ξεκινήστε Σήμερα!


  Δωρεάν Δοκιμαστική Περίοδος 10 ημερών

Συχνές Ερωτήσεις Σχετικές με το Επίδομα Θέρμανσης

 

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τις συχνές ερωτήσεις/απαντήσεις όπως μας τις έδωσε η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων.

1. Με τι κωδικούς εισερχόμαστε στην Εφαρμογή Δικαιούχων του Επιδόματος πετρελαίου Θέρμανσης;

α. Οι πιστοποιημένοι χρήστες των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της Γ.Γ.Π.Σ. συνδέονται, χρησιμοποιώντας τους κωδικούς πρόσβασης στο TAXISnet, ανεξάρτητα αν έχουν λάβει κλειδάριθμο ή όχι .

β. Οι χρήστες που δε διαθέτουν κωδικούς πρόσβασης TAXISnet, θα ταυτοποιούνται εναλλακτικά δίνοντας ΑΦΜ και αριθμό ειδοποίησης κάποιου εκ των τελευταίων 5 εκκαθαριστικών των Δηλώσεων Φόρου Εισοδήματος Φυσικών Προσώπων.

Εάν δε θυμάστε τους κωδικούς πρόσβασης σας και τυχαίνει το όνομα χρήστη σας να ταυτίζεται με τον ΑΦΜ σας, τότε δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον εναλλακτικό τρόπο σύνδεσης. Για αυτό θα πρέπει να ανακτήσετε τον κωδικό πρόσβασης σας μέσω των σχετικών διαδικασιών. (βλέπε αντίστοιχο FAQ).

Επιπλέον, η αίτηση θα μπορεί να υποβληθεί μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας με το κέντρο εξυπηρέτησης πολιτών (HELP DESK /CALL CENTER) της Γ.Γ.Π.Σ στο 2104803141. Στην περίπτωση αυτή η είσοδος του χρήστη θα γίνεται επίσης καταχωρώντας τον ΑΦΜ και τον αριθμό ειδοποίησης κάποιας εκ των τελευταίων 5 εκκαθαρίσεων Φόρου Εισοδήματος. Η δυνατότητα αυτή δε θα προσφέρεται για διαχειριστές - εκπροσώπους.

2. Ποιες διαδικτυακές εφαρμογές θα χρησιμοποιήσω για την εξυπηρέτηση του Επιδόματος Πετρελαίου (Ε.Κ.Π.Θ);

α. Εφαρμογή Υποβολής/Τροποποίησης Αίτησης Ένταξης στο Μητρώο Δικαιούχων Επιδόματος Πετρελαίου Θέρμανσης συγκεκριμένου έτους

β. Εφαρμογή Διαχειριστών - Εκπροσώπων για συμπλήρωση στοιχείων ενοίκων και χιλιοστών θέρμανσης..

3. Ποια δυνατότητα δίνει στο χρήστη, η εφαρμογή Διαχείρισης Ενοίκων/ Χιλιοστών Θέρμανσης μιας Πολυκατοικίας;

Η Εφαρμογή Διαχείρισης Ενοίκων/Χιλιοστών Θέρμανσης Πολυκατοικίας απευθύνεται στους διαχειριστές των πολυκατοικιών ή σε εκπροσώπους κτισμάτων όπου υπάρχουν περισσότερες από μία κατοικίες (ολιγοκατοικίες) και για τις οποίες υπάρχει κοινή προμήθεια και κατανάλωση πετρελαίου θέρμανσης. Με την εφαρμογή αυτή, ο διαχειριστής-εκπρόσωπος εισάγει τα διαμερίσματα της πολυκατοικίας/ολιγοκατοικίας, καθώς και τη συμμετοχή κάθε ενός από αυτά στις δαπάνες θέρμανσης σε χιλιοστά. Επίσης ο Διαχειριστής μπορεί να ενημερώνει τα στοιχεία σε περίπτωση αλλαγής ενοίκων (μετακομίσεις κλπ) με την προϋπόθεση ότι δεν έχει ενεργοποιήσει την δυνατότητα πληρωμής.

4. Είμαι Διαχειριστής. Ποιοι είναι οι δικαιούχοι από κάθε πολυκατοικία για το Επίδομα Κατανάλωσης Πετρελαίου Θέρμανσης (Ε.Κ.Π.Θ.) και μέχρι πότε μπορούν να υποβάλλουν αίτηση;

Τα κριτήρια χορήγησης του επιδόματος κατανάλωσης πετρελαίου θέρμανσης καθώς και οι προθεσμίες υποβολής αναφέρονται στην απόφαση του Υπουργείου Οικονομικών Δ33 504299 ΕΞ2012 16/11/2012./p>

5. Είμαι διαχειριστής και αφού εισάγω τον αριθμό της κοινόχρηστης παροχής ρεύματος εμφανίζεται μήνυμα ότι δεν υπάρχει. Τι να κάνω;

Αρχικά θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι εισάγετε ορθά τον αριθμό, ο οποίος αποτελείται από 9 ψηφία χωρίς κενά και παύλες. Αν είστε βέβαιοι ότι εισάγετε σωστά τον αριθμό επικοινωνήστε με το call center στο 2104803131.

6.Είμαι διαχειριστής. Τι πρέπει να ζητήσω από τους κατοίκους της πολυκατοικίας μου για να συμπληρώσω την απαιτούμενη ηλεκτρονική φόρμα;

Για κάθε διαμέρισμα, θα χρειαστείτε τα παρακάτω στοιχεία:

α. Αριθμό Διαμερίσματος (προαιρετικά)

β. Ονοματεπώνυμο

γ. Όροφο

δ. Χιλιοστά Συμμετοχής στις Δαπάνες Θέρμανσης Ακολουθεί ενδεικτική συμπληρωμένη οθόνη:

ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΩΝ ΕΝΟΙΚΩΝ

7. Είμαι Διαχειριστής και κάποια διαμερίσματα είναι μονίμως κλειστά. Πρέπει να δηλωθούν τα χιλιοστά τους στη Φόρμα Κατανομής Ενοίκων Πολυκατοικίας ή όχι;

Ναι, είναι υποχρεωτικό να δηλωθούν τα χιλιοστά συμμετοχής σε δαπάνες θέρμανσης για όλα τα διαμερίσματα μιας πολυκατοικίας για να δημιουργηθεί η συνολική εικόνα της (ανοικτά - κλειστά - ανήκοντα και σε φυσικά πρόσωπα και σε νομικά πρόσωπα).

8. Είμαι διαχειριστής, αλλά δεν έχουμε κοινόχρηστο μετρητή ΔΕΗ (ρολόι ΔΕΗ ) στην πολυκατοικία. Ποιο ρολόι ΔΕΗ πρέπει να δηλώσω σαν Κοινόχρηστο;

Δηλώστε το δικό σας (ως διαχειριστή/εκπροσώπου) ρολόι ΔΕΗ, ή εναλλακτικά συμφωνήστε σε ένα ρολόι (αρ. παροχής ΔΕΗ) που θα έχετε συμφωνήσει με όλους τους ενοίκους της πολυκατοικίας σας.

9. Είμαι ο Νέος Διαχειριστής και η πληρωμή των επιδομάτων των Ενοίκων μας είναι σε εκκρεμότητα ενώ έχουμε αγοράσει πετρέλαιο , και η δήλωση των χιλιοστών θέρμανσης είναι σωστή και πλήρης (από τον προηγούμενο διαχειριστή). Τι ενέργειες πρέπει να κάνω για την εκκρεμότητα μας αυτή;

Τίποτα, από τη στιγμή που το πετρέλαιο το έχετε προμηθευτεί με τον προηγούμενο διαχειριστή. Το παραστατικό του πρατηριούχου πρέπει να αναγράφει τον αριθμό ΑΦΜ του διαχειριστή που έχει φτιάξει το προφίλ της πολυκατοικίας και δηλώνετε και από όλους τους ενοίκους. Επιβεβαιώστε την ορθή υποβολή των δικαιούχων. Σωστά έχουν την αίτησή τους μόνο εκείνοι που αναφέρεται στην εικόνα της πολυκατοικίας δίπλα στα στοιχεία τους <Υπάρχει αίτηση>.

10. Έχουμε ήδη αποκτήσει «κεντρικό» ΑΦΜ πολυκατοικίας από τη ΔΟΥ. Που τον δηλώνουμε;

Σε αυτή τη διαχειριστική περίοδο ο ΑΦΜ Πολυκατοικίας δεν συμμετέχει στη τρέχουσα έκδοση της εφαρμογής Επιδόματος Πετρελαίου Θέρμανσης, θα πρέπει να ενημερωθεί ο προμηθευτής πετρελαίου θέρμανσης ώστε το τιμολόγιο να εκδοθεί στον ΑΦΜ του Διαχειριστή/Εκπροσώπου.

11. O προμηθευτής πετρελαίου δεν μου έδωσε στοιχεία για να υποβάλλω αίτηση χορήγησης επιδόματος. Τι κάνω;

Ο προμηθευτής πετρελαίου δε δίνει κάτι που χρειάζεται για την υποβολή αίτησης. Κάθε αγορά πετρελαίου υποβάλλεται από τον προμηθευτή στη ΓΓΠΣ μαζί με τον ΑΦΜ σας (ή του διαχειριστή-εκπροσώπου αν πρόκειται για πολυκατοικία) και τον αριθμό παροχής της ΔΕΗ (ή τον κοινόχρηστο αν πρόκειται για πολυκατοικία). Αυτό που πρέπει να προσέξετε είναι η ορθή αναγραφή των στοιχείων αυτών στα παραστατικά του προμηθευτή για να εξασφαλιστεί η ορθή υποβολή τους στη ΓΓΠΣ. Συγκεκριμένα τα στοιχεία του ΑΦΜ και του αριθμού παροχής της ΔΕΗ πρέπει να είναι τα ίδια στο παραστατικό του πρατηριούχου και στην αίτησή σας.

12. Έχουμε ήδη εφοδιαστεί με πετρέλαιο από τον περασμένο Απρίλιο (τιμολόγιο 03/04/2012 ) και έχουμε υποψηφίους δικαιούχους στην πολυκατοικία μας . Τι κάνουμε;

Τα επιδόματα δικαιούχων ισχύουν μόνο για προμήθειες της τρέχουσας διαχειριστικής περιόδου (15/10/2012-30/04/2013). Επίδομα θα δοθεί μόνο για τις προμήθειες αυτής της περιόδου.

13. Είμαστε μια διπλοκατοικία, όπου κάθε κατοικία έχει δικό της καυστήρα; Πρέπει να τη δηλώσουμε σαν πολυκατοικία ή ο κάθε ένοικος να κάνει αίτηση ως κάτοικος μονοκατοικίας;

Θα κάνετε χωριστή αίτηση ως κάτοικοι μονοκατοικίας, με την προϋπόθεση ότι θα παραλάβετε πετρέλαιο με διαφορετικά παραστατικά αγοράς.

14. Είμαστε ένα κτίριο με 4 κατοικίες, όπου οι κατοικίες ανά δύο έχουν κοινό καυστήρα; Πώς πρέπει να δηλώσουμε το κτίριο;

Για κάθε ζευγάρι κατοικιών με κοινό καυστήρα θα οριστεί ένα εκπρόσωπος, ο οποίος θα δημιουργήσει μια πολυκατοικία με τα δύο διαμερίσματα που έχουν τον κοινό καυστήρα. Οπότε τελικά θα δημιουργηθούν δύο ολιγοκατοικίες, με ξεχωριστό εκπρόσωπο.

15. Είμαστε μια πολυκατοικία με κοινό καυστήρα. Το κόστος του πετρελαίου θέρμανσης το μοιραζόμαστε ανάλογα με την κατανάλωση του καθενός, ενώ δεν υπάρχουν χιλιοστά θέρμανσης. Πώς θα συμπληρώσω τα χιλιοστά θέρμανσης στον πίνακα;

Θα πρέπει να συμφωνήσετε σε μια κατανομή που θα ισχύει για όλο το χρόνο. Ενδεικτικά μπορείτε να μοιράσετε ισότιμα τα χιλιοστά ή με βάση τις πληρωμές των προηγούμενων ετών να προσδιορίσετε μια αναλογία οπότε ανάλογα να προσδιορίσετε τα χιλιοστά.

16. Ποια δικαιολογητικά απαιτούνται για την υποβολή της αίτησης τηλεφωνικά;

Εκκαθαριστικό δήλωσης Φόρου Εισοδήματος(οποιοδήποτε τελευταίας πενταετίας).
Βιβλιάριο τραπέζης.
Λογαριασμός ΔΕΗ.

Εάν πρόκειται για πολυκατοικία χρειάζεστε και τον ΑΦΜ του Διαχειριστή καθώς και τον αριθμό παροχής της ΔΕΗ του Κοινόχρηστου ρολογιού.

17. Μετά από πόσες μέρες θα λάβω το επίδομα και που πρέπει να καταθέσω το τιμολόγιο αγοράς του πετρελαίου;

Σας ενημερώνουμε ότι, η υπηρεσία μας θα ενημερωθεί από τον πρατηριούχο για την αγορά πετρελαίου εσωτερικής καύσης θέρμανσης που προμηθευτήκατε. Θα πρέπει τα στοιχεία του ΑΦΜ και των πρώτων 9 ψηφίων της παροχής ηλεκτρικού ρεύματος να είναι ίδια στο παραστατικό του πρατηριούχου και στην αίτηση. Εάν πρόκειται για πολυκατοικία ενεργοποιήστε την δυνατότητα πληρωμής. Όταν θα ολοκληρωθούν όλες οι απαραίτητες ενέργειες θα πιστωθεί στον λογαριασμό που δηλώσατε κατά την υποβολή της αίτησης σας, το ανάλογο ποσό που σας αντιστοιχεί.

18.Η πίστωση του λογαριασμού μου δεν πραγματοποιείται λόγω ανενεργού IBAN που έχω δηλώσει. Πώς μπορώ να τον διορθώσω;

Θα προβείτε σε τροποποιητική αίτηση στην οποία θα διορθώσετε τον ΙΒΑΝ.

19. Η ερώτησή μου δεν υπάρχει στις Συχνές-Ερωτήσεις. Τι να κάνω;

Αν είστε εγγεγραμμένος χρήστης μπορείτε να υποβάλετε το ερώτημα σας μέσα από την επιλογή ο λογαριασμός μου/My TAXISnet. Αν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης μπορείτε να υποβάλετε το ερώτημα σας μέσω της φόρμας υποβολής αιτήματος https://www1.gsis.gr/inquiry/newInquiry.htm

Παρακαλούμε ακόμα να λάβετε υπόψη σας ότι η ΓΓΠΣ δεν είναι αρμόδια να σας απαντήσει σε φορολογικά θέματα. Σε τέτοιες περιπτώσεις σας συνιστούμε να απευθυνθείτε στην κεντρική υπηρεσία του Υπουργείου Οικονομικών στο τηλέφωνο 210 3375000 ή στις ΔΟΥ

Ταχ. Δ/νση ΓΓΠΣ : Χανδρή 1 & Θεσσαλονίκης, Τ.Κ. 18346, Αθήνα